čtvrtek 10. dubna 2014

Šusťákové gaťky pro Justýnku

Kalhoty na písek tentokrát v šusťákové variantě s bavlněnou podšívkou. Jsou stejného střihu jako softshellové gaťky, ale trochu zmenšené, protože nejsou šité pro moji dcerku, ale kamarádčinu. Doufám, že se budou líbit: já bych teda ještě moc ráda přidala nějakou tu stužku, obrázek nebo aspoň veselou nažehlovačku, ale mám smůlu, kamarádka si to přála jen tak :-))
Z tohoto šusťákového materiálu jsem šila prvně a budu muset ještě potrénovat. Nějak se mi to trochu vlní ve švech a vylámala jsem na něm asi 4 jehly... příště to bude určitě lepší ;-)







V kalhotách pózuje moje dcerka, tak ji jsou docela na těsno :)






A nakonec (nikoliv však v poslední řadě ;-) dodatečně vkládám kamarádkou poskytnuté foto malé majitelky šusťáčků :-))

Žádné komentáře:

Okomentovat