úterý 1. dubna 2014

Dětský župánek podruhé

Ano, ano, původně byl župánek pro syna plánován na zimní (lednovou) dovolenou... No co už, stejně jsme byli nabaleni až po střechu auta a kde ještě cpát dětské župánky :-))) Důležité je, že jsem prozřetelně začala šít tu největší velikost (u županu je poměrně jedno, že je o něco větší, rukávy se zahnou a šlapat si po něm na zemi nešlape) a než syn doroste do výšky 122 cm, určitě ho ještě vynosí ;-)





Střih je opět z časopisu Ottobre 6/2011, stejný jako župánek pro dcerku. Stejný je i vnitřní materiál (bambusové froté z šijemdětem), krásný velký knoflík už u původního prodejce na Fleru nebyl, naštěstí ten samý má i Rosaliems. Rozdíl je jen ve vrchní látce, tentokrát je to úplet od Lillestoffu koupený u Ally.




Bohužel u šití úpletu se mi pořád nepodařilo odstranit jeden takový malý problém. Když prošívám (ať už lem trička, nebo tady kraj župánku), vždycky se mi to tak nějak "zvlní" (viz foto). Kdyby náhodou někdo věděl, co dělám špatně a co s tím, budu moc ráda, opravdu moc! Prošívání dělám na staré Veritasce s kráčející patkou, přítlak patky nastavený úplně na nejmenší možný, nitě a jejich napětí jsem taky zkoušela poštelovat, jak se dalo... Švy jsou v pohodě, to mám overlock :-), ale to prošívání...

Žádné komentáře:

Okomentovat