pondělí 7. dubna 2014

Softshellové gaťky s beruškama pro Berušku :)

První část softshellové soupravy pro dcerku je hotová: dneska jsem došila gaťky. Na kalhoty jsem použila stejný střih jako na tepláčky, ale trochu jsem ho upravila dle svých představ pro kalhoty na ven :-))



Šila jsem z softhellu podlepeného úpletem a ozdobila krásnou beruškovou stužkou a berušovýma nažehlovačkama. Kolena jsou dvojitá a dole nohavice stažené do gumy. Jsou o něco delší pro případ, že dcerka rychle poroste a díky gumě si po nich nebude šlapat ani teď. Taky jsem konečně vyzkoušela svůj nápad odkoukaný od těhotenských kalhot - guma je v pase a na tělíčko se nahoru natahuju ještě lem, aby byly záda v teple, aniž bych musele šít gaťky s laclem. Pokládám to za svůj objev, protože u dětských kalhot jsem to ještě neviděla - i když je mi jasné, že i někdo jiný to určitě objevil taky 8-) Ale jak se praví v díle klasické literatury:"... Všechna tato pravidla už před ním objevili jiní, ale strýc o tom nic nevěděl, a nelze proto jeho zásluhy přehlížet.. " :-D Takže já jsem si to objevila sama, tudíž to pokládám za svůj autorský nápad a je mi jedno, kolik lidí na to přišlo taky :-P A jsem zvědavá, jestli se náplet na tělíčku osvědčí nebo nikoliv.
Jen jsem se podle fotek dívala, že ještě musím trochu utáhnout gumu v pase a pro příště lem na tělíčko ušít užší - na živo jsem si toho nevšimla, dcerka chvíli klidně nepostojí. Ono i najít nerozmazanou fotku s ní dalo práci ;-)
A teď ještě zvládnout i bundičku, aby souprava byla úplná :-)












Jo a kdo by nepoznal: citovaná klasika není nic jiného než Saturnin :-))



Žádné komentáře:

Okomentovat