čtvrtek 4. srpna 2016

Půlka prázdnin

Poslední dobou mám dojem, že pokud se mi již podaří vytáhnout stroj, není šance se pouštět do něčeho nového. Hromada věcí vyžadujících opravu dosahuje výše, kterou už není možné jen tak přehlédnout. Můj čas strávený šitím je tedy zejména ve znamení záplatování roztrhaných kolem, montérek a riflí, zkracování rukávů, nohavic...
Nových věcí vzniklo za poslední dobu jen pár. Tady jsou. Snad k nim brzo přibude něco dalšího.

Tričko jako dárek k narozeninám pro kamarádčinu holčičku:


Šatičky s oblíbenými postavičkami pro dcerku - střih šatiček je zcela přizpůsoben množství obrázkové látky, které mi poslala kamarádka a způsobila tak mé dcerce (a tedy i mne) velkou radost - ještě jednou díky, Jani! :-)

 



A pro syna na léto psí tílko spolu s trenkama (z látky od Astrokatze):




A závěrem krtečkové šatičky (dle střihu tohoto) a riflíky (vzniklé z tatínkových roztrhaných):


2 komentáře:

  1. Poradíte jaký máte střih na ty rifle? Nebo jen tak od oka? Děkuji, Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ten typ, co jen tak od oka nešije snad nic :-D Rifle jsou podle střihu č. 17 z Ottobre 6/2012 :-) http://www.ottobredesign.com/lehdet_js/2012_6/index.html?fi

      Vymazat