neděle 15. května 2016

Trika a šusťáky

Tato látka se mi obzvlášť líbí, takže zatím jsou z ní čtyři trička a ještě něco dalšího určitě přibude :-)




 Srdíčkové leginy pro dcerku do školky:



Triko s gekony pro mne:



A nakonec dvoje goretexové gaťky pro mé děti. Co se mne týká, odpustila bych si tam ty nažehlovací reflexní obrázky motýlků a traktoru, ale majitelé na nich trvali. Za kvalitu fotek se omlouvám, že jsou rozmazané jsem si všimla až teď při jejich vkládání a znovu nafotit je nemůžu, zrovna se venku suší na šňůře :-)






2 komentáře:

  1. Prosím pěkně, kde jste sehnala ten goretex? To jde i normálně na metráž?
    A k tomu prvnímu tričku - super látka univerzální pro kluky i holky. Takové mám nejradši :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, možná tomu goretex říkám nepřesně, správně je to nejspíše "šusťákovina s membránou":-) Ale je super a moc jsem si jí oblíbila (a dost mne mrzí, že není i v jiných barvách, než těch třech základních). Kupuju ji zde http://www.terstra.cz/eshop/kategorie-produktu/metr/ostatn-funk-n-materi-ly/
      A ta zvířátková látka se fakt vydařila, pro "jistotu" jí mám nasyslenou i v jiné barevné kombinaci :-D

      Vymazat