středa 6. ledna 2016

Šiju, šiju, jen to focení nějak pokulhává :-)

I v prosinci jsem měla vytažený šicí stroj(e) a občas na něm (nich) něco stvořila, jen k tomu zpracování fotek a napsání příspěvku jsem se nějak nemohla dostat. Tak teď vše najednou:

Tepláky pro syna - musím říct, že od doby, co mi byla dána rada, že spodní nit v coverlocku by měla být chemlonová, přestávám se šití s ním děsit. Stehy nevynechávají, vše je jak má být a už v žádném případě neuvažuju o tom, že by měl coverlock opustit naší domácnost. 




Dinosauří trička:


Berušková zástěrka:


Podložky do porodnice, které jsem šila na základě výzvy v jedné FB skupině, snad budou dobře miminkům sloužit:


Trenky z merina jakožto funkční spodní prádlo na lyže (jsem zvědavá, co kamarádka napíše - jestli se osvědčily či ne):

Softshellové kalhoty s motýlky:


A závěrem šnečková pyžama - čímž jsem vyšila poslední zbytek Hilco počesané teplákoviny a už více jí zakoupit nehodlám :-)


A toť vše. Není toho mnoho a má to své mouchy, ale já jsem spokojená. A v novém roce věřím ve své další šicí zlepšení :-) A přeji to i vám všem! :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat