sobota 3. ledna 2015

Tepláky úzkého střihu s hvězdama

Na rodinné oslavě se mě jedna asi pětiletá holčička ptala, jestli jsou mé děti dvojčata, když mají stejné oblečení. Kdyby to zajímalo i někoho dalšího: nejsou, pouze trvají na tom, že chtějí stejné trička, tepláky... :-D Jen občas se mi je podaří přesvědčit, že každému ušiji něco jiného. V případě těchto tepláků to ale nebylo ;-)


Lemování kapes gumičkou byla asi ta nejhorší práce. Nakonec se mi to v jakés takés kvalitě podařilo :-)

Tahle fotka znázorňuje barevnost teplákoviny asi nejlépe:



Teplákovina je z Lillestoffu a mám ji od Terky. Je moc příjemná (látka i Terka :-) ) a ideálně se hodí (látka) na úzký střih tepláků, který jsem chtěla vyzkoušet zejména kvůli zjednodušení zimního oblékání. Takhle mají děti tepláky a když jdou ven, není potřeba se převlékat, jen na ně natáhnou další gatě. Což hlavně ve školce určitě malý ocení.

A jelikož tentokrát měly děti docela chuť pózovat, výjimečně fotky oblečení přímo na malých modelech ;-)






Střih: Ottobre 1/2013, model č. 26 

4 komentáře:

  1. Šijete moc hezké věci. Ty švy na coverlocku jsou parádní.
    Já se stále nemůžu odhodlat k šití, zjišťuji co nejvíce informací, čím ten coverlock nahradit. V nějakém Vašem článku jsem četla, že jste si na starý stroj pořídila kráčející patku. Jsou s ní švy lepší? Nebude to asi dokonalé, ale raději než dvojjehlu budu používat prádlový cik-cak steh. Jen u mého stařičkého stroje asi nepůjde nastavit přítlak patky. Jde to vyřešit právě tou kráčející patkou?
    Moc děkuji za Váš čas.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) I mně se ten coverlockový steh jako ozdobný moc líbí :-)
      Kráčející patka je skvělá věc: díky ní se látka posouvá nejen zespodu zoubky stroje, ale i z vrchní strany zoubky té patky. Samozřejmě zcela nenahradí diferenciální podávání, jako mají ty speciální stroje (overlock a spol.), ale rozhodně se díky ní to "vlnění" úpletu zmírní. Když tak se mrkněte na blog Caramilly - ta to tam má zrovna nafocené (http://ekozahrada.blog.cz/1202/zbytne-a-nezbytne-patky).
      Nevím, jaký model stroje máte, moje Veritaska má nastavení přítlaku patky zoubkovaným kolečkem, které najdu, když odklopím kryt, kde je žárovka. Snad je to z mého popisu patrné, kde to je ;-) Na úplety by měl být přítlak patky snížený.
      A ještě: overlockem (co Vám přinesl Ježíšek, jestli jsem správně pochopila :-) se dá taky udělat ozdobný šev podobný tomu coverlockovému (https://www.youtube.com/watch?v=GWCJGOJnbzw).
      Pokud jsem něco napsala nesrozumitelně, nebo pokud ještě s něčím můžu pomoct, klidně napište a klidně i na mail: ibys@seznam.cz :-)
      Irena

      Vymazat
  2. Úúúzasne jen nevim kdo vic jestli teplačky nebo modelove;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, tak ty jsou tedy naprosto boží. Já si nedávno také pořizovala jedny takové maskáčové army tepláky a mám z nich opravdu velikou radost. Co je hodně fajn je to, že jsou prostě moc pohodlné a když to člověk dobře nakombinuje, tak jsou i fajn a stylové.

    OdpovědětVymazat