čtvrtek 20. listopadu 2014

Stavím, stavíš, stavíme - trička pro děti

Můj tříletý (jejda, za chvíli už budu psát čtyřletý :-) ) syn je přesvědčený, že na každou příležitost se nosí jiné tričko. Třeba pokud mu chci obléct dešťové, dožaduje se, aby venku zrovna pršelo.. :-) A protože v současné době stavíme domek, bylo potřeba ušít dětem trička stavební. Jsou sice s krátkými rukávy, ale přece jen stavba bude přes zimu spát a na jaře jako když trička najdeme :-D





Látka mne podle fotky moc nezaujala, ale podlehla jsem přesvědčování syna, objednala a ve skutečnosti jsem nadšená. Vzor vypadá krásně a i kvalita materiálu se zatím jeví dobře :-) Bohužel tento motiv už je vyprodaný (ono dost trvalo, než jsem trička nafotila), ale podobný s hasiči ještě k mání je - docela mě láká ;-) 

Žádné komentáře:

Okomentovat