středa 19. listopadu 2014

Softshellová bunda aneb

"A nejhorší ze všeho jsou trpaslíci. Ty potvory vám vlezou všude..." 
(Jára Cimrman: Dlouhý, Široký a Krátkozraký)


Nevím, proč jsem se šití bundy tak bála. Ne, že by to byla úplná hračka, ale zas taková věda to není - teda pokud mluvíme o takové obyčejné softshellové bundě s raglánovými rukávy, kterou jsem ušila já :-) Má samozřejmě své mouchy, ale já jsem z ní vážně nadšená, protože synovi opravdu moc sluší a líbí se mu. A já zas zdolala svůj další šicí mezník :-)






Motiv pejska na aplikaci není moje tvorba, nemohu zapřít autorství jednomu ze starších čísel Ottobre Design (2/2003). 



A tady máme ty trpaslíky, sotva bundu rozepnete, vykukují na vás odevšad :-) 






Střih: Ottobre Design 4/2014 (střih č. 17) - zatím nejlepší číslo, co jsem měla v ruce ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat