středa 30. července 2014

Zelená se aneb tudy cesta nevede

Celá naše rodinka najednou nějak nutně potřebuje spodní prádlo. Syn zase porostl, dcerka nenosí pleny a my rodiče, no znáte to, jednou se "prošoupe" všechno :-)
Každému (teda zatím krom mne ;-) jsem proto ušila jeden testovací kus. A bohužel, u všech se vážně jedná o prototyp, který musí být pro příště upraven: syn by je potřeboval o něco širší s kratšíma nohavičkama, dcerka celkově menší... A manželovi sice trenky sedí, ale začal si vymýšlet, že je chce střihově stejné, jako jsem šila synovi...
Takže tentokrát mám opravdu co vylepšovat :-D






Kalhotky pro děti jsou podle střihů z Ottobre (v případě trenek dosti upravený střih), trenky pro manžela vznikly obkreslením těch, které nosí. Původně jsem měla v plánu použít střih od Elentari, ale bohužel mají jinak velkého tatínka :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat