neděle 13. července 2014

Recy tričko pro Karolínku

Kamarádka měla sukni a nějak usoudila, že mnohem lepší by bylo, kdyby se ze sukně stalo tričko pro její dcerku. Jak původní sukně vypadala, nevím, dostala už jsem jí vypáranou na jednotlivé díly. A mě čekalo jen samotné šití (teda plus tvoření střihu obkreslením vzorového trička).



Samotná sukně musela být nějak šikmo střižená, co se vzoru týče (který vůbec je nějaký nepravidelný), takže, ať jsem se snažila, jak jsem se snažila, lépe se mi vzor na tričko nasměrovat nepovedl.

A tady už představuju můj první výstřih lemovaný úpletovým proužkem složeným na třetiny, který jsem nechala a nenahradila ho po nezdárných pokusech o přišití na půl složeným patentem. Ale i tak jsem opět asi 10x párala, než to vypadalo trochu k světu... ;-)




Poprvé řasený rukáv:




A nakonec zadní strana. Jelikož je na mě vzor přední strany dost divoký, ze zadu se mi líbí tričko nejvíc 8-D



Žádné komentáře:

Okomentovat