sobota 4. ledna 2014

Co jsem stihla ušít pod stromeček

Asi vlivem nepříliš zimního počasí se letos Vánoce přiblížily na dosah, než jsem si stihla uvědomit, že tomu tak je. Ale přece jen jsem nějaké šité dárky pod stromeček zvládla :-))



1. Tričko se spoustou zvířátek



Trička byla dvě: pro synovce a mého syna, ale fotila jsem jen jedno - jsou úplně stejné :). Krásný úplet veselá džungle je od Ally, jednobarevný úplet na rukávech od Batani a lemy ze Šijem dětem :)

2. Tepláčky pro synovce






Autíčkové tepláčky z podčesaného Hilco úpletu (opět koupeno u Ally :).


3. Tepláčky pro neteř




Střih z Ottobre na Hupsis tepláčky se mi tak líbil, že jsem podle něj ušila jedny i pro neteř. Je od dcerky jen o den mladší, tak i velikost seděla :)


4. Tričko pro tchána



Tričko je z úžasného finského merino úpletu firmy Myllymuksut. Koupila jsem ho teď poprvé a musím říct, že si mě úplně získal: měkký, příjemný, není problém nosit ho rovnou na tělo a krásně se z něj šije :))

5. Tričko pro mého tatínka



Taťka je nadšený cyklista a i běžkař. Takže v jeho případě jsem z merina zkoušela ušít "funkční tričko". Na overlocku jsem se poprvé pokoušela o plochý steh (někde se mi povedl, jinde moc ne, ačkoliv jsem samozřejmě neváhala a i párala) a vrhla jsem se i na díru pro palec.





A jelikož jsem si toho naplánovala víc, než jsem ve spolupráci se šicím stojem a jehlicema zvládla vyrobit, v průběhu ledna se budu snažit došít trenky pro manžela a syna a tričko pro dcerku a... vůbec, plánů mám spoustu. Ale kdybych neměla, co by mne hnalo kupředu? :-))

Žádné komentáře:

Okomentovat