neděle 13. října 2013

Hrací deka

Vůbec jsem netušila, že chci šít deku. Tedy až do chvíle, než jsem uviděla kouzelný látkový panel se zvířátky... :))





A tak nastala dlouhá doba vymýšlení, kombinování barev a shánění látek podle představy. Snažila jsem se co nejvíce využít zbytky, které jsem měla doma, ale pár jich bylo třeba dokoupit. Největší práci v přípravě a nejvíce času padlo na koupení "hlavní" látky, jejíž odstín červené by přesně odpovídal odstínu červené z obrázků panelu. A když vezmu v úvahu, že jsem vzhledem k výběru v místních metrážích musela barvy ladit přes monitor počítače, povedl se můj záměr dle mých představ :))

Deka není dokonalá, jsem v šití docela začátečník, ale jsem s ní ohromně spokojená a jsem na ni pyšná. A dcerce se doufám také líbí. Zatím neumí mluvit, ale zdá se, že se jí na deku pěkně slintá i blinká :))

A obdivuju všechny, co se věnují patchworku. Je to krásné, zajímavé, ale nevím, zda ještě někdy více :-D





Žádné komentáře:

Okomentovat