středa 2. listopadu 2016

Traktor a srdíčka

Spolu s podzimním ochlazením vzniká vždycky potřeba nějakých softshellových kalhot pro děti, protože ty stále rostou jako z vody.

Syn si přál zase se Zetorem (tyto jsem mu šila před 2 lety)





A jedny se srdíčky a s koníkem pro kamarádčinu dcerku



Původně měl být reflexní koník i vzadu na nohavici, ale to bych nesměla při jeho nažehlování spálit kalhoty :-/ Takže rozpárat nohavice, odstřihnout a všít náhradní kousek látky. A jelikož další nažehlovačka koníka nebyla, jsou tam podkovy.


A takto kalhoty sluší jejich majitelce :-)


5 komentářů:

  1. Moc sluší díky šikovné švadlence díky díky

    OdpovědětVymazat
  2. Nenapsala byste, z jakého střihu vycházíte? Zase nějaký Ottobre?
    Moc pěkné, do toho traktoru (po přečtení předchozího článku..;) bych se fakt nepouštěla :). Asi by letěly gatě i traktorista :). Ale aplikace srdíček a koníků vypadá jednodušeji. Jana.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je to zase Ottobre Design 4/2014 (moje nejoblíbenější číslo), střih č. 18. A na traktoru je oproti srdíčkám lepší to, že je jen jeden :-D

      Vymazat
    2. Děkuji za odpověď tohle číslo mám. Tyto kalhoty jsem ještě nezkusila (bojuju s lezoucí kasičkou u většiny kalhot. Sice to náplet částečně řeší, ale stejně.. :)).
      Teď jsem to spočítala 14 srdíček, fujtajbl. Ale vypadají super. Oboje. S dovolením si přidám do svých záložek inspirace soft aplikací :).

      Vymazat