středa 2. prosince 2015

Co dalšího ušil listopad

Během listopadového měsíce slavil manžel narozeniny, nemohla jsem si proto odpustit ušití trička s traktory :-) Ale mohla jsem zvolit menší velikost - tak příště.


A kamarádka mne požádala o kapsář na zeď dcerkám do pokojíčku: 



Základem byl závěs z Ikei, který kamarádce ležel doma nevyužitý. Kdybyste věděli, jak jsem si během šití nadávala, že jsem něco takového slíbila... A můj obdiv ke všem, kteří něco takového šijí (neřku-li těm, kteří tvoří patchworkové deky), neskutečně vzrostl! Ale aspoň jsem využila spoustu zbytků pláten, co mám v krabici :-) Ale na kvalitu hrdá teda být nemůžu, na takovémto šití musím na sobě ještě hooodně zapracovat.



7 komentářů:

  1. Tričko pěkné a kapsář super! Taky jsem jeden kdysi šila a zařekla jsem se, že nikdy více. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To pánské tričko je moooc hezky řešeno! Super! Můžu se zeptat odkud máte střih? Právě tu šiju pro sebe a pro děti z jednoho úpletu, který je ale pro muže moc barevný... ovšem takovéto řešení předního dílu by myslím zkousnul. Moc díky za takovou inspiraci! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :-)
      Je to podle obyčejného klasického střihu (tenhle konkrétně je https://www.pattydoo.de/schnittmuster/shirt-max) a na něm našitý pruh ze vzorovaného úpletu. Akorát držím palce, aby u Vašeho muže tohle uspělo, já si vyslechla, že je to "příliš extravagantní" :-D On by nejraději jednobarevné, v případě rozverné nálady snese pruhy ;-) :-D Ale naštěstí ho i přes tu "přehnanou pestrost" nosí :-)

      Vymazat
  3. OH tak to budu muset ještě asi doplatit nějakým medíkem....

    OdpovědětVymazat
  4. Ale holky ho milují a všechny návštěvy jsou z něj paf :-)

    OdpovědětVymazat