sobota 9. května 2015

(Ne)obyčejné šusťáky

Nepromokavé kalhoty na ven, když zrovna prší, nebo je po dešti a všude je mokro, se teď rozhodně hodí. Tyhle šusťáky jsou střihem docela obyčejné, ale materiál už je jiné kafe: parametry 10 000/11 000 (voděodolnost/prodyšnost) - to zní dobře, že? Když uvážím, že všude rozšířený "jarní/letní" softshell má prodyšnost jen 3 000 g/m2/24 hod, tenhle "šusťák" prostě stojí za vyzkoušení :-D A navíc je vyrobený v EU a ne v Číně (jako žíhaný soft), z čehož mám taky radost. Je pravda, že látka je trošku tužší, ale prý je to jen touhle várkou - a v šedé barvě má být měkčí a příjemnější - tak už jsem si kousek rezervovala, bude k mání příští týden :-)


Stuhy na kapsy jsem měla původně vybrané úplně jiné, ale k šití se nachomýtly děti a všechno bylo rázem jinak :-)

2 komentáře:

  1. Dobrý den, mohla byjste mi prosím prozradit, kde se dá koupit tento materiál, ráda bych také jedny ušila pro svojí princeznu-:)
    Děkuji moc, Dana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, prozradím ráda :-) Já jej mám z eshopu Terstra, konkrétně najdete tady: http://www.terstra.cz/eshop/kategorie-produktu/metr/ostatn-funk-n-materi-ly/ Přeji příjemné šití :-)
      Irena

      Vymazat