čtvrtek 18. prosince 2014

Vážně v tom někdo chodí :-)

Poslední dny se u nás bohužel hlavně polehává v posteli a bojuje s bacily, takže na šití, pečení, či jiné vánoční přípravy není moc času a sil. Tak jsem aspoň našla konečně chvilku stáhnout ze svého mobilu fotky, které jsem za tento rok udělala. Moc jich není, jelikož na takové vymoženosti není můj telefon příliš vybaven - s čímž souvisí i jejich kvalita. Ale mně opravdu stačí, že s ním mohu volat a psát sms. A když sem tam zvládne nějakou "momentku", je to bonus navíc :-) Ale ať je kvalita fotek jakkoliv špatná, aspoň je na nich vidět, že to, co šiju, skutečně mé děti nosí :-D

Autíčkové tričko:


Šatičky s kočičkama:

Velrybí tričko:

Tunika a klobouček:

A nakonec nejnovější fotka - kdo se dobře dívá, vidí vpravo nahoře, jak zrovna pracovníci města zdobí zdejší osvětlení vánočními světelnými řetězy :-) Další zajímavostí je, že pokud pomineme boty a ponožky, vše ostatní, co má syn na sobě, je moje výroba :-D


Žádné komentáře:

Okomentovat