neděle 26. října 2014

Trička s bobry

A další ze série triček z látek firmy Lillestoff a zároveň další moje výtvory, jejichž fotky zde dávám dávno po té, co jsem je ušila a děti začaly nosit :-) 

Za bobří látku tentokrát vděčím své bývalé spolužačce z vysoké Terce, o níž jsem před nějakou dobou taky zjistila, že propadla šití :-) Z této látky už měla pro své holky ušito a byla tak hodná a zbytek mi prodala, jelikož já ji marně sháněla, protože děti u prarodičů objevili plyšového bobra a následně si tohle zvířátko si zamilovaly. 

Řasení výstřihu jsem poprvé zkoušela pomocí Framilonu. Pořád jsem o něm četla v Ottobre (tam s ním řasí snad vše) a u nás nebyl k mání. Naštěstí se mi nejprve podařilo sehnat přes jednu švadlenku, která občas pro svou potřebu objednává materiál ze zahraničí, a následně i díky Terce, která jej dokonce prodává na Fleru (a pozor, bude otvírat i svůj eshop :-). Řasení s Framilonem sice není taková hračka, jak by se na první pohled zdálo, ale věřím, že to chce jen cvik a brzo bude mým dobrým pomocníkem :-)



A poslední detailní foto pro pobavení: původně u dceřiného výstřihu nebyl jen obyčejný růžový knoflík, byla to roztomilá beruška. Jenže kresba na knoflíku zmizela s prvním vypráním... ;-)


PS. A kdybyste náhodou taky chtěli zkusit to řasení a nevěděli jak na to, tady je návod :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat