pátek 1. srpna 2014

Kočárek pro panenky

Dcerka měla sice jen svátek, ale stejně jsme neodolali a pořídili jí velký dárek - kočárek pro panenky. Původně se sice zdálo, že obyklá holčičí zábava jí bude cizí (panenka k prvním narozeninám letěla do kouta a raději se naše dcerka vrhla na traktor svého bratra), ovšem poslední dobou svou panenku miluje a chodí s ní i na nočník. A když kdekoliv na návštěvě viděla kočárek, okamžitě se ho zmocnila a nehodlala se o něj s nikým dělit. Ze svého kočárku tedy byla podle očekávání nadšená a už týden si s ním hraje skoro pořád :-)


Kočárek je vlastně dřevěným vozíkem, do kterého jsem ušila peřinky. Ideální řešení: rázem se může změnit třeba v nákupní vozík, můžou v něm převážet "materiál" a hlavně vozík uveze bez problémů i obě děti (ne samozřejmě naráz ;-), což bych u jiného kočárku pro panenky asi očekávat nemohla :-) Od tohoto výrobce už máme doma spoustu věcí a zatím vždy naprostá spokojenost, můžu vřele doporučit ;-)
Peřinky jsou luxusní - plněné peřím. Našla jsem doma to, které jsem vytřepala z polštáře, aby nebyl tak naducaný a mohl dělat vložku do zavinovačky. Použítá látka na potah je Hilco plátno. Chvíli jsem zvažovala, zda zapínání neudělat na zip, ale nakonec jsem usoudila, že knoflíkama trefím dvě mouchy jednou ranou. Dcerka se je může učit zapínat a já si budu pilovat šití knoflíkových dírek na stroji :-)










Žádné komentáře:

Okomentovat