úterý 17. června 2014

Batůžek pro Elenku

Během svého prvního těhotenství jsem poznala pár dalších nastávajících maminek, se kterými se vídáme dodnes. Prvorozené děti přišly na svět v rozmezí snad jen jednoho měsíce (a to je jich šest :-), ty mladší jsou roztroušeny více - ale za pár let bude těch pět mesíců taky jako nic. Kažodpádně mají děti společnou narozeninovou oslavu, na které každá rodinka má vylosovaného jednoho oslavence, jemuž dává dárek. Starší slavili začátkem roku (viz pastelkovník pro Andulku), mladší tuto sobotu. A našim dárkem pro Elenku byl batůžek. Před rokem jsem jeden šila pro jejího bratříčka, takže ve chvíli, kdy jsem zjistila, komu budu dárek vyrábět, nemusela jsem dlouho váhat, co to bude :-)

Původně vznikl nápad s batůžkem tak, že si syn moc přál batůžek a já mu chtěla ušít didaktickou kostku. Plány jsem zkřížila a ke spokojenosti obou vznikl "didaktický batůžek". Původní verzi, kterou jsem šila pro syna a Elenčina brášku, jsem se snažila vylepšit o poznatky získané jednoletým užíváním batůžku. Elenčin by měl být tedy vylepšenou verzí a myslím, že se to docela podařilo. Různé druhy zapínání jsou víceméně zachovány (jen jinak uspořádány) a batůžek je lépe vyztužen. A hlavně má na ramenních popruzích i tu cvakací sponku, aby nepadal :-)









Pár fotek malé majitelky - škoda, že jsou docela rozmazané. Pohled na Elenku alias batůžek s nožičkama byl vskutku roztomilý :-))





A ještě původní verze batůžku: Miškův



A mého syna:


Ale didaktickou kostku bych stejně jednou chtěla zkusit ušít :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat