pátek 9. května 2014

Softshellové kalhoty s traktory

Původně si syn přál kalhoty s hasičským autem, ale změnil názor hned, co zjistil, že jeho kamarád bude mít s traktorem :-) Takže traktorové mají oba dva a aby si je nepletli, musel si každý z kluků vybrat, jaký traktor chce. Syn má Zetora a jeho kamarád John Deera. A od toho se odvíjí také barevné ladění kalhot :-)



Traktorky byly první aplikace, kterou jsem vystřihávala z barevného softu a našívala. Dalo to zabrat. Vždycky jsem obdivovala ostatní švadlenky za jejich našité obrázky, ale teprve nyní umím aspoň trošku docenit, jakou práci jim to dalo :-)) Nakreslit traktor, aby vypadal tak, jak má, nebyl největší problém (měla jsem stále vedle sebe malého odborníka, který mi "umělecké dílo" schvaloval :-). Ten nastal ve chvíli, kdy jsem svou malůvku musela zjednodušit na tvary, které zvládnu naaplikovat na kalhoty. Zní to směšně, ale mi to zabralo několik večerů 8-) A nyní mám doma o několik koleček navíc - těch traktorových softhellových, u kterých se mi nepovedla/nelíbila velikost...
U skla traktoru jsem se neuměla rozhodnout, jaký způsob aplikace zvolit. Takže Zetor (to je ten červený - pro případ, že nejste nuceni znát, jakou barvu má která značka) má reflexní nažehlovačku/okýnko nažehlenou na kabině a ručně oblemovanou černou bavlnkou. A John Deer (zelený) má v kabince vystřiženo okýnko, kterým je vidět reflexka nažehlená přímo na šedém softu kalhot.






A krom barvy jsou gaťky malých traktoristů odlišné ve velikosti (syn je "kus chlapa" a kamarádovy kalhoty by mu byly dost na těsno) a rozdílném zakončení kalhot. Zetorové mají nohavice do gumy (vyhovuje mi, že takhle můžou být o něco delší, aby rostly se synem, a přitom si po nich nešlapal), druhé mají prodloužení založené vevnitř a přišité (pak stačí jen vypárat jeden šev a jsou hned o 6 cm delší :-)









I když vím, že stále je co zlepšovat a kalhoty nejsou zcela dokonalé, musím závěrem samochvalně dodat, že klukům se gaťky líbí :-))

2 komentáře:

  1. krásný den,
    mohu mít otázku? hnedle jak musím pochválit kalhoty jsou super, klobouk dolů. My máme holčičku a tatínek je velikýýý traktorysta a tak sháním cokoliv ( hezkého) s traktorem, má s toho radost jak malej. Nešli by ušít na zakázku jedny pro Terezku? ( tak na rok apůl.)
    díky za odp. dana

    OdpovědětVymazat
  2. Dobry den, smekam pred Vasimi velmi povedenymi aplikacemi traktoru..
    Mohu mit prosim dotaz k tem reflexkam v kabinach traktoru?-ktery postup z tech, co popisujete je lepsi/jednodussi?

    OdpovědětVymazat