čtvrtek 21. listopadu 2013

Liščí souprava

Nadcházející podzim si vyžádal své, bylo potřeba synovi ušít softshellové kalhoty.



A protože jsem k nákupu overlocku dostala zdarma nejen kupu nití, knoflíčků, gumiček (a dalších krásných drobností), ale i půl metru černého zimního softshellu, mohla jsem se pustit hned do díla. Původní střih na kalhoty byl z Ottobre 3/2005, ale trochu dost jsem je zúžila - a to není náš syn žádné vyžlátko ;-) A taky nepopírám, že mi barevnýma kapsama a aplikacema byly vzorem různé dětské kalhoty, které znám z blogu Petry Macháčkové. Až na to, že jsem doma neměla žádný barevný softshell, takže aplikace jsou vystříhány ze stejného úpletu, ze kterého jsou kapsy a tričko.

Osobně mi přijde praktické, když je dole nohavice do gumy. V případě, že jsou ještě delší, syn si po kalhotách nešlape, nohavice se dají bez problémů natáhnout přes boty i gumáky.
A i když je to docela krkolomné, prošívám švy nejen vně nohavic, ale i ty vnitřní. Jinak mám dojem, že by to přece jen mohlo někde škrábat :-)

U trička se mi podařilo ušít spodní lem dvojjehlou a nezlomit ji! ;-)



Pak jsem se pokusila olemovat výstřih - a ohla se... :-D

A závěrem musím dodat, že syn si kalhoty i liščí tričko (narozdíl třeba od mnou ušité kuchyňské zástěry) oblíbil a chce je nosit :-D Není nad to, když dětem dovolíte, aby si vzor na látce vybraly samy ;-)

A úplným závěrem (ale ne v poslední řadě) ještě děkuji dárci softshellu na kalhoty! A ty krásné reflexní nažehlovačky s ťapkama jsou také z Unuodesignu ;-)

















Žádné komentáře:

Okomentovat